Тиждень психології у Ковалівському НВК "ЗОШ І-ІІІ ст- ліцей"
Акція Слідопит.
Участь в даній акції приймали учні від 2-го по 11 класи. Психологу необхідно підготувати по 1 бланку запитань на кожен клас. Бланки учні отримали під час першого уроку (вчителі ввійшли в положення), здати необхідно до завершення перерви після 3 уроку (для учнів старших класів) та до завершення перерви після 4 уроку (для учнів початкових класів). Дана гра допомагає вирішити різноманітні задачі:
- навчання дітей навичкам колективної самоорганізації
- розвиток комунікативних вмінь
- згуртованість дитячого колективу
- психологічна підтримка окремих учнів
-розвиток уяви
- усі отримали заряд бадьорості на цілий день.
Умовами правильного виконання поставленої задачі було:
- відповіді точні, а не приблизні
- працювати групою
- під час уроків виконувати завдання категорично забороняється - порушники не оцінюються, тобто вибувають з гри.
Акція викликала величезне зацікавлення серед дітей, та дорослих, яких опитували. Такої кількості учнів на коридорах та під учительською ми ще не бачили.Для пошуку відповідей підключали навіть батьків (по-телефону).
Приблизний перелік питань для гри:
Психологічна акція «Слідопит»
Час виконання – 1-1,5 год
«Слідопити» _________________ класу Час отримання ____________________
Час завершення ___________________
1.Назвіть улюбленні кольори заступника директора з позакласної роботи
2.Назвіть суму цифр номерів шкільних автобусів
3.Назвіть улюбленого співака або співачку працівників їдальні
4.В якому році психолог школи отримала диплом
5.Яке ім’я найпоширеніше у школі?
6.Скільки дерев росте на географічному майданчику?
7.Які імена у школі не повторюються ні разу?
8.Улюблений письменник класного керівника 5-А класу
9.У скільки годин просинаються водії автобусів, щоб вчасно бути на роботі?
10. Який розмір взуття у завгоспа?
11. Улюблені квіти вчителів англійської мови?
12.Звідки в кабінеті директора школи кактуси?
13.Чи є у кабінеті медичного працівника фумітокс?
14.Як звали першу любов секретаря школи?
15.В якому місті народилась класний керівник 5-Б класу?
16.Яка улюблена тваринка лаборанта школи?
17. Про що мріє класний керівник 10-А класу?
18.Де збирається провести літо географ?
19.Чи є собака у класного керівника 7-Б класу?
20.Що для класного керівника 11-Б класу найнеприємніше у роботі?
21.Які рослини хотіла б посадити у школі керівник пришкільних ділянок?
22.Як звати домашніх тваринок техперсоналу школи?
23.Скільки лавок у шкільній їдальні?
24.Скільки кроликів у директора школи?
25.Як звати доньку педагога організатора?
26.У кого з працівників школи більше 2х дітей? (назвати 2х )
27.Улюблений фільм класного керівника 8-Б класу?
28.Про що мріють вчителі фізкультури? (1 відповідь)
29.Улюблене число класного керівника 11-А класу:
30.Яку дату найкраще пам’ятають історики школи?Чому?
31.Який прилад у кабінеті фізики найголовніший?
32. Коли день народження сина класного керівника 6 класу?
33.Скільки книг у шкільній бібліотеці?
34.Яке місто на Україні найбільше подобається вчителям початкових класів? (2 відповіді)
35. Яке питання було найцікавішим?
Переможці були нагороджені солодкими призами під час шкільної лінійки
Тиждень психології у Ковалівському НВК "ЗОШ І-ІІІ ст- ліцей"
Акція Таємний друг.
За умовою гри, кожен вибирає собі однокласника- і протягом певного часу(у нас - протягом дня) робить йому різноманітні приємні сюрпризи, так, щоб він не здогадався, хто його таємний друг. Кожне послання позначається буквами ТД.Для того, щоб "завести механізм", ми попросили вчителів та класних керівників долучитися до акції, звернувши особливу увагу на учнів, що не користуються особливим авторитетом у класі.
Вранці, на дверях школи та на дверях кожного класу з'явились оголошення такого змісту:
УВАГА!
Погодьтесь, у нас в школі багато симпатичних людей. Але, чи завжди у повсякденному житті є можливість виявити своє добре відношення до тієї чи іншої людини? Інколи цьому заважає зайнятість, інколи – забудькуватість, інколи – сором’язливість .
Але сьогодні ми можемо проявити свої істинні почуття. Вибери людину, яка тобі подобається і стань її Таємним другом. Що це означає? А ось що: Таємний друг намагається зробити що-небудь приємне своєму Обранцю. Це може бути подарунок, допомога, добре слово. Головне, щоб Вибраний відчув твою увагу і турботу. При цьому не забувай, що ти - Таємний друг. Саме через це усі знаки уваги мають бути анонімними.
Після шостого уроку ми запросили усіх, хто отримував та робив подарунки до актової зали і провели опитування :
- що було приємніше: отримувати подарунки чи дарувати?
- чи задоволені ви грою?
Дякуючи допомозі вчителів ніхто не залишився обділеним увагою!!!
Тиждень психології у Ковалівському НВК "ЗОШ І-ІІІ ст- ліцей"
Загальношкільна психологічна акція
"Кольоровий день"
"Кольоровий день"
Вранці, о 7.30 на порозі школи учнів зустрічає психолог та педагог - організатор.
На дверях школи прикріплено 2 плакати. Перший - з 5-ма різнокольоровими квадратами (червоний, зелений, синій, жовтий, чорний), другий - з написом: «З яким настроєм ти йдеш сьогодні до школи?». На столі біля дверей дві різнокольорові коробочки з п’яти секцій: жовтого, червоного, синього, зеленого та чорного кольорів (одна для вчителів, друга – для учнів) і одна звичайна, з великою кількістю нарізаного квадратиками паперу. До кожного, хто підходить до дверей, психолог(педагог - організатор) звертається зі словами: «Опусти, будь – ласка, квадратик у той проріз, колір якого відповідає твоєму настрою сьогодні ».
Після п’ятого уроку процедура повторюється .
Наступного ранку у холі корпусу школи з’являються по дві діаграми: «Вчителі : ранок та вечір» та «Учні : ранок та вечір», поряд - плакати з поясненням, що означають кольори.
Немає коментарів:
Дописати коментар